Start       Felgi Racing & Tuning      Felgi Performance      Felgi Classic      Felgi Luxury Sport      Felgi Truck/SUV      Współpraca      Katalog      Kontakt
enkei race

enkei gtc01

RC-G4 to ewolucja ES-Gravel, zaprojektowana z myślą o nowoczesnych samochodach rajdowych. Właściwości RC-G4 znacznie wzrosły pozwalając osiągać większe prędkości N-Grupowych samochodów rajdowych. Waga zachowana dzięki MAT-DURA Flow Forming oraz analizom komputerowym.

Zaprojektowana z myślą o szutrach.
Duża centralna część felgi i krótkie ramiona są bardzo skuteczne podczas jazdy po szutrach i żwirach, zapobiegają one dostawaniu się kamieni do hamulców, zapewniają sztywność i trwałość oraz ułatwiają usuwanie błota.

Felga przystosowana do pracy z dużymi tarczami hamulcowymi i zaciskami.
Trwałość RC-G4 została sprawdzona w wielu N-Grupowych samochodach. Odporność na uderzenia, wentylacja hamulców, wszystko precyzyjnie wyważone aby zapewnić niezawodność w trudnych warunkach.

Rozmiar: 15"
Kolory: gold, white
Nie zawiera dekielka
Atest SPEC-E
Technologia MAT

enkei spec chart download  enkei spec chart download

Technologia MAT


Enkei opracowało nową metodę produkcji felg aluminiowych. Technologia MAT (The Most Advanced Technology) łączy jeden kawałek koła z obręczą formowaną w technologii spinning. Korzystanie z tej metody pozwala odlewać i formować bardzo wytrzymałe koła. Technologia Rim-Rolled pozwala zwiększyć obręcz nie tracąc na wytrzymałości materiału. Dzięki tym zabiegom koła są o wiele wytrzymalsze i o ok. 10-15% lżejsze, zyskujemy tym cenne kilogramy które przy 4 kołach mogą być już odczuwalną różnicą.

Technologia


W wyścigach nie ma kompromisów, a pasja do ciągłego polepszania osiągów nigdy się nie kończy. Enkei udostępniło naszym inżynierom najwyższej jakości produkty do ostatecznego testu. Koła prosto z toru teraz dostępne do użytku na zwykłych drogach. Technologia MAT oferuje kucie kół przy znacznie niższych kosztach.

SPEC-E


Wszystkie koła Enkei zostały zaprojektowane tak aby mogły przejść najbardziej rygorystyczne testy. Enkei samo sobie ustanowiło własne kryterium badań zwane SPEC-E, które jest twardsze niż wymagania JWL. Wymagania testu SPEC-E to między innymi wyższy punkt spadku testach uderzeń, 20% więcej cykli zginania obrotowego i dynamiczne testy promieniowe na zmęczenie koła. Koło z testami SPEC-E gwarantuje najwyższą jakość która ciągle buduje zaufanie do firmy Enkei.

 
  2014 ©